Niet-juridische professional

Bij Dommerholt Advocaten kennen we naast onze advocaten een team van ondersteunende afdelingen. Zonder elkaar redden we het als organisatie niet en dat merk je als je bij onze afdelingen binnenloopt. De stafafdelingen zijn gevestigd op onze locatie in Zwolle, maar gelukkig zien we alle staf collega’s met regelmaat ook op onze andere vestigingen. We zijn een hecht team, een ieder functioneert prima individueel maar als het bijdraagt aan een beter resultaat zoeken we elkaar altijd op. En dan maakt het echt niet uit welke functie iemand bekleedt, samen de beste zijn is immers net iets leuker.
We begrijpen dus best dat je hier graag een onderdeel van uit zou willen maken. Houd onze vacaturepagina goed in de gaten, zodat je de eerste bent zodra er een functie vrij komt!  

: AFDELING FACILITAIR

Een veilige en fijne werkomgeving is een basis waar onze afdeling facilitair dagelijks mee bezig is. Zo is deze afdeling verantwoordelijk voor het beheer en het onderhoud van onze kantoorgebouwen, het kantoormeubilair en de overige technische installaties. Goede klimaatomstandigheden zijn ontzettend belangrijk en zal het werk op het kantoor bevorderen. Ook een fijn (sta-op)bureau, planten in de kantoorruimtes, lekkere koffie uit gemakkelijk te bedienen apparaten en ga zo maar door. Alle medewerkers mogen bij Dommerholt Advocaten rekenen op een prettige werkomgeving en de juiste middelen voor het verrichten van hun werk.

: UITGESPROKEN ERVARING
Facilitair manager

Het verzorgen van een fijne werkomgeving voor alle medewerkers is een taak die veel tevreden collega’s oplevert. Collega’s kunnen mij alles vragen en er wordt naar de beste oplossing gezocht. Hierdoor kom ik met iedereen in contact, waardoor ik mijn collega’s echt goed leer kennen. Er zijn bij Dommerholt ontzettend veel mogelijkheden en er wordt met iedereen individueel meegedacht voor de beste werkomstandigheden.

De werkzaamheden verschillen elke dag weer en dat is wat het werken bij Dommerholt zo leuk maakt.

: UITGESPROKEN NIEUWSGIERIG?

Ben jij nieuwsgierig geworden door de ervaring van onze medewerker? Houd deze pagina in de gaten, op het moment dat er een plek vrij (of bij) komt, zal dat op deze pagina geplaatst worden

: AFDELING FINANCE

De financiële stromen binnen Dommerholt Advocaten beginnen en eindigen allemaal op de financiële afdeling. Samengesteld door een financieel manager, administratief medewerker en een medewerker debiteuren. Werkzaamheden waar je aan moet denken die hier plaatsvinden? De creatie van financiële managementrapportages om alle partners (eigenaren van Dommerholt Advocaten) goed op de hoogte te houden, het verwerken van de maandelijkse salarissen gebeurd in samenwerking met HR, dagelijks zijn er bankmutaties die verwerkt moeten worden én is de afdeling druk met een diverse inkoopadministratie. Een groot aantal klanten waarbij bij iedere klant de casus uniek is, onze debiteurenadministratie is veelomvattend maar hebben ze gezamenlijk goed onder controle!

: UITGESPROKEN ERVARING
Rick van der Linde – Manager finance

Toen ik werkzaam was binnen de accountancy wist ik het op een gegeven moment zeker. Ik wil werkzaam zijn voor één bedrijf om vervolgens mijn eigen visie over de financiële afdeling en de werkzaamheden die hierbij horen verder vorm te geven. De dienstverlenende sector sprak mij natuurlijk nog steeds aan. Collega’s met een bepaald specialisme die de cliënten verder adviseren. Vanaf het moment van solliciteren bij Dommerholt Advocaten merkte ik direct het welkome gevoel en de laagdrempeligheid wat Dommerholt Advocaten met zich mee brengt. Na mijn 2e gesprek voelde ik dat deze organisatie de plek moest zijn waar ik mijn kwaliteiten wilde inzetten en verder ontwikkelen! In maart 2016 ben ik begonnen en ik heb inmiddels heel veel mooie projecten mogen afronden binnen de financiële afdeling en de organisatie. De vrijheid als verantwoordelijk staf medewerker die je krijgt om je eigen visie over de financiële afdeling en daarna in samenspraak met collega’s verder vorm te geven is prettig. De vrijheid, in zowel je eigen werkzaamheden als de werk/privé balans, de laagdrempeligheid en de open sfeer ervaart iedere nieuwe medewerker. Het kenmerkt onze organisatie en daar ben ik trots op!

Meer weten over Rick? Lees verder op onze website.

 

: UITGESPROKEN NIEUWSGIERIG?

Ben jij nieuwsgierig geworden door de ervaring van Rick? Houd deze pagina in de gaten, op het moment dat er een plek vrij (of bij) komt, zal dat op deze pagina geplaatst worden.

: AFDELING HUMAN RESOURCES

De afdeling human resources is verantwoordelijk voor het boeien en binden van talentvolle medewerkers en het beoordelen en opleiden van huidige medewerkers. Daarnaast zijn de administratieve en organisatorische werkzaamheden onderdeel van het takenpakket. De HR afdeling houdt zich onder andere bezig met het werven van nieuwe collega’s, huidige medewerkers helpen met vragen over persoonlijke ontwikkeling, opstellen van functieprofielen en medewerkers en leidinggevenden adviseren over alle mogelijke HR onderwerpen die maar voorbij kunnen komen.

: UITGESPROKEN ERVARING
Floor Biewinga – HR adviseur

Dommerholt Advocaten is een uitgesproken kantoor en daar horen natuurlijk uitgesproken medewerkers bij. Wat wij als organisatie en de afdeling HR willen bereiken is dat we het beste uit onze collega’s naar boven halen!  

Tijdens mijn eerste jaar als HR-medewerker ben ik veel over de organisatie te weten gekomen. Na een jaar mocht ik de functie als HR-adviseur vervullen. Deze functie voer ik momenteel nog steeds met veel plezier uit. Vanuit Dommerholt Advocaten krijg ik alle vrijheid om een eigen invulling te geven aan de HR-werkzaamheden en de daarbij behorende projecten. Dit maakt het werk hier extra leuk en uitdagend. De nauwe samenwerking met andere stafafdelingen en de advocaten zorgt ervoor dat je als medewerker erg betrokken blijft bij de organisatie en alle collega’s.

Eén van de merkwaarden van Dommerholt Advocaten is ‘geen drempel’. Ik hoop ook dat alle medewerkers dit zo ervaren bij de afdeling HR. Vertrouwen hebben in elkaar, luisteren naar elkaar en samen tot de best mogelijke oplossing komen zijn belangrijke punten!

Floor is trots. Weten waarom? Lees het op haar persoonlijke pagina op onze website.

: UITGESPROKEN NIEUWSGIERIG?

Ben jij nieuwsgierig geworden door de ervaring van Floor? Houd deze pagina in de gaten, op het moment dat er een plek vrij (of bij) komt, zal dat op deze pagina geplaatst worden.

.

: AFDELING ICT

De ICT- afdeling is verantwoordelijk voor het beheer van de infrastructuur, applicatie beheer, het samen brengen van data, software development, helpdesk en optimalisatie van bedrijfsprocessen. Doordat het een kleine afdeling is, zijn de IT administrator en Hoofd automatisering eindverantwoordelijk voor alle ICT-taken. Het werk is hierdoor erg dynamisch en altijd anders. De ICT medewerkers beschrijven het werk zelf als het beheren van alles waar een stekker aan zit… maar wij kunnen inmiddels wel zeggen dat het eigenlijk nog veel meer is dan dat alleen!

: UITGESPROKEN ERVARING
Maikel van de Wetering – IT

In 2004 ben ik gestart als ICT Stagiaire bij Dommerholt Advocaten. Dit is zou mijn eindstage worden waarna ik een nieuwe hbo opleiding zou gaan volgen. Nu 2020 en ik ben nog steeds verbonden bij dit mooie kantoor! Geen hbo opleiding voor mij, in plaats daarvan specifieke Microsoft certificaten die ik tijdens het werken bij Dommerholt Advocaten mocht behalen. Certificaten die aansluiten op mijn dagelijkse werkzaamheden. Dommerholt Advocaten geeft mij de kans om te ontwikkelen waardoor ik samen met mijn collega de IT-omgeving kan blijven verbeteren. Het werk in de IT is een proces waarop je dagelijks actief en proactief moet schakelen, zeker bij een advocatenkantoor kan je mede daarom niet spreken van een 9 tot 5 baan. Gevarieerd, onverwacht, laagdrempelig, uitdagend en daarom na al die jaren nog steeds super interessant!

Benieuwd met welke woorden Maikel zichzelf beschrijft? Lees verder op onze website.

: UITGESPROKEN NIEUWSGIERIG?

Ben jij nieuwsgierig geworden door de ervaring van Maikel? Houd deze pagina in de gaten, op het moment dat er een plek vrij (of bij) komt, zal dat op deze pagina geplaatst worden.

: AFDELING MARKETING & COMMUNICATIE

Zichtbaarheid van ons merk creëren is een belangrijke taak voor de afdeling marketing & communicatie. Dat begint met helder hebben waar ons merk voor staat en hoe de uitgesproken merkidentiteit van Dommerholt Advocaten zich zou moeten profileren. Wat past bij Dommerholt Advocaten en wat absoluut niet? Welke samenwerkingen versterken ons merk? En op welke manier kan social media een rol spelen binnen alle marketingactiviteiten? Een greep uit belangrijke vragen die inmiddels zijn beantwoord en mede de richting van alle marketing en communicatie activiteiten bepalen.

De advocaten zijn een belangrijk ‘marketingmiddel’ en hebben vaak een grote bekendheid binnen de verschillende lokale netwerken. Samenwerken is hier dus zeker van toepassing! Er wordt gewerkt aan een passende merkuitstraling, passende (online) content en er worden diverse (lokale) (online) events georganiseerd. Zo moet men dankzij al deze activiteiten Dommerholt Advocaten altijd weten te vinden en altijd contact kunnen krijgen.  

: UITGESPROKEN ERVARING
Hannelore van de Wetering – Marketing & communicatie manager

Actief marketing wordt er binnen Dommerholt Advocaten nog niet zo lang bedreven, we staan dan ook aan de vooravond van een aantal mooie marketingstappen die we gaan maken.

Bij Dommerholt Advocaten ligt een prachtige basis: een sterk merk met een duidelijke merkgedachte. Een merkgedachte die gemaakt wordt door de mensen die er werken en dit naar buiten toe uitdragen is een plek waar je als marketeer graag wilt staan. Het fijne is dat je binnen Dommerholt Advocaten de ruimte krijgt, ze hebben geloof en vertrouwen en daardoor kunnen we ons werk (waar we eigenlijk best wel goed in zijn…) op onze afdeling op onze eigen (uitgesproken) manier doen.

Als het past bij het doel zoeken we bij Dommerholt Advocaten graag het randje op, want net als de rest zijn is ook maar saai. Juist daarom past onze uitgesproken merkgedachte zo bij ons allemaal. Wij zijn uitgesproken personen en dat zie je ook terug in onze manier van werken én in onze output.

‘Kan niet’ bestaat eigenlijk niet op onze afdeling marketing. Dat hetgeen we doen soms een andere uitkomst heeft dan we in eerste instantie hadden bedacht, houdt ons scherp. We hebben de ruimte om elke dag weer een stapje beter te worden. Als merk én als individu. 

Weten waarom Hannelore het nog meer zo naar haar zin heeft bij Dommerholt Advocaten? Lees het hier.

: UITGESPROKEN NIEUWSGIERIG?

Ben jij nieuwsgierig geworden door de ervaring van Hannelore? Houd deze pagina in de gaten, op het moment dat er een plek vrij (of bij) komt, zal dat op deze pagina geplaatst worden.

: JURIDISCH SECRETARESSE 

Als juridisch secretaresse help je met het realiseren van het beoogde organisatieresultaat door het bieden van pro actieve secretariële, organisatorische en juridische ondersteuning aan advocaten en het mede onderhouden van contacten met cliënten. Het secretariaat draagt zorg voor het tijdig en correct invoeren van relevante nieuwe gegevens en beheert fysieke en digitale dossiers. Daarnaast controleren zij processtukken op correct taalgebruik en huisstijl van Dommerholt Advocaten. Het telefonisch contact hebben over de zaakbehandeling met cliënten, wederpartijen en instanties behoort ook tot het diverse takenpakket.

: UITGESPROKEN ERVARING
Inge van Eck – Juridisch secretaresse 

Gelukkig is hier geen dag hetzelfde! Koffie halen en notulen uittypen? Dat imago klopt al lang niet meer. ‘Ons’ secretariële vakgebied is in ontwikkeling en daar heeft Dommerholt Advocaten oog voor!

Efficiënt en met kennis van zaken ondersteunen wij onze advocaten bij hun administratieve, financiële en coördinerende werkzaamheden. Ons beroep is daardoor zeer veelzijdig. De meesten van ons ondersteunen daarnaast ook andere afdelingen waardoor onze individuele expertises optimaal benut worden en het werk afwisselend en boeiend blijft! Geen dag is hier gelukkig hetzelfde!

In de snel veranderende digitale werkomgeving heeft ons vak tegenwoordig een veel breder profiel gekregen waardoor onze rol is veranderd. We zijn specialistischer aan het werk en nemen als experts meer dan ooit de verantwoordelijkheid door de advocaten die (pro-actieve) ondersteuning te bieden om hun werkprocessen zo soepel mogelijk te laten verlopen. We vormen door deze optimale samenwerking een zeer hecht team met elkaar.

Meer weten over Inge? Lees verder op onze website.

: UITGESPROKEN NIEUWSGIERIG?

Ben jij nieuwsgierig geworden door de ervaring van Inge? Houd deze pagina in de gaten, op het moment dat er een plek vrij (of bij) komt, zal dat op deze pagina geplaatst worden.

: RECEPTIE

De receptie medewerkers bij Dommerholt Advocaten zijn het visitekaartje van de organisatie. Zij staan onze klanten zorgvuldig en belangstellend te woord en stellen zich flexibel op. Zij ontvangen onze klanten, verstrekken informatie en verspreiden allerlei post, fax en e-mail. Ook zorgen zij ervoor dat al het telefonisch contact wordt aangenomen en waar nodig doorverwijzen naar de juiste collega. Alles met als doel dat de klant zo snel én goed mogelijk (verder) geholpen wordt.

: UITGESPROKEN ERVARING
Désirée Satink – van Noorloos

Een goede eerste indruk achterlaten bij onze klanten, dat is wat wij bij de receptie graag willen bereiken. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat onze klanten bij de juiste medewerkers terecht komen. Door het verstrekken van informatie help ik de klant verder en dit doe ik elke dag met alle plezier. 

Meer weten over Désirée? Lees verder op onze website.

: UITGESPROKEN NIEUWSGIERIG?

Ben jij nieuwsgierig geworden door de ervaring van Désirée? Houd deze pagina in de gaten, op het moment dat er een plek vrij (of bij) komt, zal dat op deze pagina geplaatst worden.