Bij Dommerholt Advocaten kennen we naast onze advocaten een team van ondersteunende afdelingen. Zonder elkaar redden we het als organisatie niet en dat merk je als je bij onze afdelingen binnenloopt. De stafafdelingen zijn gevestigd op onze locatie in Zwolle, maar gelukkig zien we alle staf collega’s met regelmaat ook op onze andere vestigingen. We zijn een hecht team, een ieder functioneert prima individueel maar als het bijdraagt aan een beter resultaat zoeken we elkaar altijd op. En dan maakt het echt niet uit welke functie iemand bekleedt, samen de beste zijn is immers net iets leuker.
We begrijpen dus best dat je hier graag een onderdeel van uit zou willen maken. Houd onze vacaturepagina goed in de gaten, zodat je de eerste bent zodra er een functie vrij komt!
ICT
De ICT-afdeling is verantwoordelijk voor het beheer van de infrastructuur, applicatie beheer, het samen brengen van data, software development, helpdesk en optimalisatie van bedrijfsprocessen. Doordat het een kleine afdeling is, zijn de IT-administrator en Hoofd automatisering eindverantwoordelijk voor alle ICT-taken. Het werk is hierdoor erg dynamisch en altijd anders. De ICT-medewerkers beschrijven het werk zelf als het beheren van alles waar een stekker aan zit… maar wij kunnen inmiddels wel zeggen dat het eigenlijk nog veel meer is dan dat alleen!
FINANCE
De financiële stromen binnen Dommerholt Advocaten beginnen en eindigen allemaal op de financiële afdeling. Deze afdeling wordt gevormd door een financieel manager, administratief medewerker en een medewerker debiteuren. Werkzaamheden die hier plaatsvinden? De creatie van financiële managementrapportages om alle partners (de eigenaren van Dommerholt Advocaten) goed op de hoogte te houden, het verwerken van de maandelijkse salarissen, de verwerking van de dagelijkse bankmutaties én diverse inkoop administratieve werkzaamheden. Wij hebben een groot aantal klanten en bij iedere klant is de casus uniek. Onze debiteurenadministratie is mede daardoor veelomvattend maar hebben we gezamenlijk goed onder controle!
FINANCE
De financiële stromen binnen Dommerholt Advocaten beginnen en eindigen allemaal op de financiële afdeling. Samengesteld door een financieel manager, administratief medewerker en een medewerker debiteuren. Werkzaamheden waar je aan moet denken die hier plaatsvinden? De creatie van financiële managementrapportages om alle partners (eigenaren van Dommerholt Advocaten) goed op de hoogte te houden, het verwerken van de maandelijkse salarissen in samenwerking met HR, dagelijks verwerken van de bankmutaties én diverse inkoop-administratieve werkzaamheden. We hebben een groot aantal klanten en bij iedere klant is de casus uniek. Onze debiteurenadministratie is veelomvattend, maar als team finance hebben we het gezamenlijk goed onder controle!
MARKETING & COMMUNICATIE
Zichtbaarheid van ons merk creëren is een belangrijke taak voor de afdeling marketing & communicatie. Dat begint met helder hebben waar ons merk voor staat en hoe de uitgesproken merkidentiteit van Dommerholt Advocaten zich zou moeten profileren. Wat past bij Dommerholt Advocaten en wat absoluut niet? Welke samenwerkingen versterken ons merk? En op welke manier kan social media een rol spelen binnen alle marketingactiviteiten? Een greep uit belangrijke vragen die inmiddels zijn beantwoord en mede de richting van alle marketing en communicatie activiteiten bepalen.
De advocaten zijn een belangrijk ‘marketingmiddel’ en hebben vaak een grote bekendheid binnen de verschillende lokale netwerken. Samenwerken is hier dus zeker van toepassing! Er wordt gewerkt aan een passende merkuitstraling, passende (online) content en er worden diverse (lokale) (online) events georganiseerd. Zo moet men dankzij al deze activiteiten Dommerholt Advocaten altijd weten te vinden en altijd contact kunnen krijgen.
MARKETING & COMMUNICATIE
Zichtbaarheid van ons merk creëren is een belangrijke taak voor de afdeling marketing & communicatie. Dat begint met helder hebben waar ons merk voor staat en hoe de uitgesproken merkidentiteit van Dommerholt Advocaten zich zou moeten profileren. Wat past bij Dommerholt Advocaten en wat absoluut niet? Welke samenwerkingen versterken ons merk? En op welke manier kan social media een rol spelen binnen alle marketingactiviteiten? Een greep uit belangrijke vragen die inmiddels zijn beantwoord en mede de richting van alle marketing en communicatie activiteiten bepalen.
De advocaten zijn een belangrijk ‘marketingmiddel’ en hebben vaak een grote bekendheid binnen de verschillende lokale netwerken. Samenwerken is hier dus zeker van toepassing! Er wordt gewerkt aan een passende merkuitstraling, passende (online) content en er worden diverse (lokale) (online) events georganiseerd. Zo moet men dankzij al deze activiteiten Dommerholt Advocaten altijd weten te vinden en altijd contact kunnen krijgen.
HUMAN RESOURCES
De afdeling human resources is verantwoordelijk voor het boeien en binden van talentvolle medewerkers en het beoordelen en opleiden van huidige medewerkers. Daarnaast zijn de administratieve en organisatorische werkzaamheden onderdeel van het takenpakket. De HR-afdeling houdt zich onder andere bezig met het werven van nieuwe collega’s, huidige medewerkers helpen met vragen over persoonlijke ontwikkeling, opstellen van functieprofielen en medewerkers en leidinggevenden adviseren over alle mogelijke HR-onderwerpen die maar voorbij kunnen komen.
FACILITAIR
Een veilige en fijne werkomgeving is een basis waar onze afdeling facilitair dagelijks mee bezig is. Zo is deze afdeling verantwoordelijk voor het beheer en het onderhoud van onze kantoorgebouwen, het kantoormeubilair en de overige technische installaties. Goede klimaatomstandigheden zijn ontzettend belangrijk en zal het werk op het kantoor bevorderen. Ook een fijn (sta-op)bureau, planten in de kantoorruimtes, lekkere koffie uit gemakkelijk te bedienen apparaten en ga zo maar door. Alle medewerkers mogen bij Dommerholt Advocaten rekenen op een prettige werkomgeving en de juiste middelen voor het verrichten van hun werk.
RECEPTIE
De receptie medewerkers bij Dommerholt Advocaten zijn het visitekaartje van de organisatie. Zij staan onze klanten zorgvuldig en belangstellend te woord en stellen zich flexibel op. Zij ontvangen onze klanten, verstrekken informatie en verspreiden allerlei post, fax en e-mail. Ook zorgen zij ervoor dat al het telefonisch contact wordt aangenomen en waar nodig verwijzen ze de klant door naar de juiste collega. Alles met als doel dat de klant zo snel én goed mogelijk (verder) geholpen wordt.